Mindre äggvita så spricker inte kakan!

Ni missade väl inte Leila kl 21.00 på 4+ igår? Det gjorde inte jag iaf! Fick äntligen svar på varför mina sockerkakor spricker upptill. Jo, mamma Leila sa att det var på grund utav att smeten innehåller för mycket äggvita. Gjorde en sockerkaka igår som jag glömde ta kort på :(. Men idag ska det bli en till. Lovar att göra ett lite bildreportage. Skriver även ner mitt reccept.

Nej, nu får jag bege mig ner mot centrum. Ska på besiktning av radhuset! Kul! Då får jag och C. se hur radhuset ser ut tomt! Håller tummarna för att det är lika sött som det var sist vi var där.



Hoppas ni får en grön och solig dag!


UPDATE:
Jag brände tyvärr sockerkakan och skämdes över att ta bilder på den. Nog för att det brända bara var ett tunt lager som gick att skapa bort, och själv kakan blev god. Men ingen vacker syn, som sagt. Ha överseende!


Postat av: Shabby Chic älskaren

Vilken underbar blogg. Önskar det fanns mer bilder på Shabby Chic inredning bara, den stilen som du verkar ha.

2009-04-16 @ 16:21:12

Kommentera:

Vad heter du då vännen?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg?:

<3 Nå, vad har du på hjärtat? <3 :

Trackback