Välkommen till mig!

Hejsan!

Välkommen till min nya blogg. Detta är alltså mitt första blogginlägg, vilket känns kanon! Tidigare har jag drivit en blogg, som nu är borttagen, som var helt och hållet inriktad på mitt privatliv.
Tanken med "Mitt liv i Radhus" är kanske också att ge min personliga synvinkel på det mesta, men främst för att tippsa och pigga upp läsaren med något som jag tror alla kan dra nytta av. Allt från pyssel till matlagning, inredning, familj och relationer och allt omkring ett boende.

Jag är en väldigt hemmakär ung tjej som nyligen hittat min livskärlek. Tillsammans med honom har vi båda tagit steget och ska 1 juli få nyklarna till, för oss, drömboendet (om några år flyttar vi självfallet till eget hus, men en så länge är detta alternativ våran tillflyktsort, våran dröm och framtid). Jag kommer för den som följer bloggen guide er genom allt som har med avtal och förberedelser till inredning att göra och svarar gladerligen på alla frågor som har kring erat boende att göra :)

//Jackie 


Kommentera:

Vad heter du då vännen?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg?:

<3 Nå, vad har du på hjärtat? <3 :

Trackback